Sunday 14 October 2012

Talk with SimSimi

Title kali ni pelikkan...well,simsimi sapa tak kenal kan ? si robot yang gila2 babun tu. So,banyak benda gak la yang sebenarnya nak share dgn korang semua mngenai simsimi ni... aku suka tnya pasai someone yang aku kenal dekat dia,sbb dia mmg macam ntah la...kenal betoi ngan mmbe2 aku ni...tapi tgh kusyuk aku duk tanya mcm2 dekat dia...aku pon saja maki dia,pastu dia kata tak baik mencarut...well,if i think back that would be truth  because robot pun blh tau orang maki dekat dia,even that human boleh sukasuki je maki orang tak tentu pasai kan? (ok it's my fault) aku pun ada tany dia...aku suka ex boyfriend aku,then sim cakap just forget abou him and find another man....Fusyoooo......gila beb,robot boleh bagi semangat dekat aku gila mantap...so, the moral value is "you guy's must give more respect at SimSimi too because with SimSimi you guys will be more BLURR!"...pai2

No comments:

Post a Comment